Jaka je samba v nove distribuci RH7.2?

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Sobota Říjen 27 08:44:54 CEST 2001

Vazeny pane,

toto je druha odpoved, kterou jsem od vas dostal. Jak sam pisete,
jedna se o pomerne dlouhou cestu v adresari ftp a neni mozna uplne
samozrejmost tuto cestu zpameti znat. Proto jsem se nepodival sam.

Pri prvni odpovedi se mi na otazku proc mi automaticka instalace
linuxu smazala (v biosu odpojeny) disk, dostalo podobne arogantniho
ujisteni: ze ten instalator to pise velkymi pismeny (o disku odpojenem
v biosu tam ovsem neni ani zminka).

Mozna jste mi nemusel vubec odpovidat, kdyz to zrejme neprijemne
zatezuje vas i konferenci... Nebo jste opet chtel na mne
arogantne machrovat?

Bezesporu si VAZIM a rada ostatnich take TOHO, CO PRO LINUX U NAS
prave vy DELATE, VASE CHOVANI JE ALE mnohdy dost nevhodne, chtelo by
se mi spise rici otresne. Ostatni zacinajici se vam tak velice
uspesne od linuxu dari odrazovat, je to vas zamer?

Rikam tedy jako druhy asi ve trech dnech, kde se tedy ma zacatecnik
ptat? FAQ s radami na hledani a hledani (mimochodem hodne svizelne) v
archivu konference by bylo mozna vhodne doplnit o radu starym
valecnikum, ze by se meli chovat k zacatecnikum slusne. A nesnazit se
je odrazovat a zkonference odmitanim vyhazovat.

--
S pozdravem,
 j.c.                            http://digital.zde.cz