Jaka je samba v nove distribuci RH7.2?

Sobota Říjen 27 09:09:18 CEST 2001

On Sat, 27 Oct 2001, j.c. wrote:

> toto je druha odpoved, kterou jsem od vas dostal. Jak sam pisete,
> jedna se o pomerne dlouhou cestu v adresari ftp a neni mozna uplne
> samozrejmost tuto cestu zpameti znat. Proto jsem se nepodival sam.

Vazny kolego,

podle Meta-FAQ teto konference byste mel vedet, ze ne moje odpoved, ale
Vase otazka je arogantni. Nestravil jste ani 1 minutu tim, abyste
pozadovanou informaci nalezl sam a obtezujete stovky clenu konference.

Kdybyste mel byt malou snahu a napsal http://www.linux.cz, pak byste HNED
na uvodni strance nalezl odkaz, ktery miri presne do "dlouhe cesty, kterou
neznate z pameti".

Kdybyste nepomyslel na tuto trivialni moznost, jiste byste alespon
navstivil http://www.root.cz nebo http://www.linuxworld.cz a ta byste v
sekci novinek (Root.cz) nebo mezi clanky (LinuxWorld) nasel oznameni o
novem RH 7.2 vcetne odkazu na http://www.redhat.com a dokonce i na
originalni dokument na stejnem serveru, ktery obsahuje vse, co byste si
mohl prat.

Co se tyka toho, ze Vam Linux smazal disky. Necetl jste proste manual a
ani jste se neobtezoval se zabyvat tim, co se vypisuje na obrazovce pri
instalaci. Dobre Vam tak. V obou je jasne napsano, ze se mazou VSECHNY
disky a je to dokonce prislusnym zpusobem zvyrazneno. Kdyz nekdo napise,
ze VSECHNY, tak proste VSECHNY.

Dekuji, ze sve chyby svadite ma me. Dekuji, ze me peskujete za udajne
prohresky, zatimco sam se dopoustite jeste vetsich.