Jaka je samba v nove distribuci RH7.2?

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Říjen 27 11:29:24 CEST 2001

> toto je druha odpoved, kterou jsem od vas dostal. Jak sam pisete,
> jedna se o pomerne dlouhou cestu v adresari ftp a neni mozna uplne
> samozrejmost tuto cestu zpameti znat. Proto jsem se nepodival sam.
Skoro nikdo ji nezna z pameti. Da se tam doklikat logickym uvazovanim z
http://ftp.fi.muni.cz coz je adresa, ktera se uz da zapamatovat. Da se ta,
dostat i prostym ftp a radou prikazu cd. Jenze to chces snahu.

> Pri prvni odpovedi se mi na otazku proc mi automaticka instalace
> linuxu smazala (v biosu odpojeny) disk, dostalo podobne arogantniho
> ujisteni: ze ten instalator to pise velkymi pismeny (o disku odpojenem
> v biosu tam ovsem neni ani zminka).
Instalator vypisuje pri instalaci na obrazovkou spoustu informaci. Mimo jine
i informaci i tom, jake disky nasel. Kdybyste to sledoval a jen drzel cihlu
na enteru, tak by jste to videl. Doslo by vam, ze linux bois v mnoha
pripadech obchazi.

> Mozna jste mi nemusel vubec odpovidat, kdyz to zrejme neprijemne
> zatezuje vas i konferenci... Nebo jste opet chtel na mne
> arogantne machrovat?
Nechci se tady nikoho zastavat, ale nedivte se, kdyz dostanete strohou
reakci na otazky, jejich odpovezeni je snadne. Tato konference neni support
pro intalaci nebo support pro kde co. Ten hledejte u vendora sve distribuce.

> Bezesporu si VAZIM a rada ostatnich take TOHO, CO PRO LINUX U NAS
> prave vy DELATE, VASE CHOVANI JE ALE mnohdy dost nevhodne, chtelo by
> se mi spise rici otresne. Ostatni zacinajici se vam tak velice
> uspesne od linuxu dari odrazovat, je to vas zamer?
Z vaseho pohledu mate zmona pravdu. Bohuzel, jak jsem uz psal, rada
zacatecniku si plete konferenci se supportem, ktera jim imho neni.

> Rikam tedy jako druhy asi ve trech dnech, kde se tedy ma zacatecnik
> ptat? FAQ s radami na hledani a hledani (mimochodem hodne svizelne) v
a) dokumentace sve distribuce
b) support vendora prislusne distribuce
c) vlastni uvaha
(v nahodnem poradi, zalezi na vas)
az potom konference.

> archivu konference by bylo mozna vhodne doplnit o radu starym
> valecnikum, ze by se meli chovat k zacatecnikum slusne. A nesnazit se
> je odrazovat a zkonference odmitanim vyhazovat.
Nikdo vas nevyhazuje. Jen usmernuje. Kdyby prisla do konference denne stovka
podobnych dotazu, nikdo by je uz necetl a nikdo by neodpovidal, protoze by
to byla ztrata casu "starych valecniku".  Nez by se prokousali 90% stale se
opakujici vaty, 5% trivialnich dotazu k tem 5% zajimavych veci, ktere by
zbyly... nikdo za to neni placen a nikdo by si to nemohl dovolit.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz