ORINOCO -uuua??? :)

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Sobota Říjen 27 20:07:42 CEST 2001

Ahoj lidi,
predem se omlouvam ze pisu sem, asi to sem az tak nepatri, ale kam jinam....

Pripadam si jak blazen. Pustil jsem tcpdump na testovacim compu s orinocem a nahodou jsem
si vsiml ze vidim i pakety z cizi bezdratove site....

Je fakt ze nemam zapnuty sifrovani pres WEP, ale stejne nechapu jak je mozne ze vidim i
pakety z uplne jine site s uplne jinym ESSID
(jo, navic kdyz jsem preladil na uplne jine kanaly, tak jsem sice situaci vylepsil, ale u nekterych
stanic cizi site se nic nezmenilo a vidim je dal (tzn. ze ty taky preladily ci co???:).

Moje konfigurace je: 2x linux, orinoco silver v ad-hoc modu.
Linux 2.2.19, pcmcia-cs-3.1.29, pouzivam modul wvlan_cs.
Jde o ten ad-hoc mod a pokusy karty prihlasit se k nejakem
(i kdyz cizimu) AP ci co???

..jo, tak jsem ted narychlo (hlad je mocna carodejka:))
zkusil jen tak pridat k iwconfig .... key s:heslo
a zmena zadna.

Mohl by me nekdo prosim nakopnou spravnym smerem k vysvetleni a vyreseni problemu???
(zrejme i v tom bude zakopany pes s obcasnyma
kratouckyma vypadkama - cca 4% ztrat i pri antenach skoro vedle sebe)

Diky
JaCi