ORINOCO -uuua??? :)

David davkonf na seznam.cz
Neděle Říjen 28 16:16:51 CET 2001

neni co resit, pokud ma bezdrat na stejne frekvenci i nekdo jinej pobliz
tebe, tak ho vidis. pakety maj stejne zrejme nesmyslnej obsah.. ja taky
vidim dve dalsi site.. mam wvlan_cs2, tusim
s linuxem to nesouvisi, protoze to vidim i z win masiny. jo btw ve win je
mnohem privetivejsi soft na monitoring. nicmene pruchodnost je mensi tak o
20%. aspon u mne..
ztratovost na domacich yaggi 4km od sebe je asi 7% s RLA kabelem