Nejaka hezka distribuce...

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Sobota Říjen 27 23:16:38 CEST 2001

> Uplne suhlasim. Mam uz RH 7.2 a tiez je bez problemov a paci sa mi viac
ako
> Mandrake. Mandrake na mna urobil dojem nedorobeneho resp. malo
otestovaneho
> systemu. Myslim, ze obsahuje ovela viac chyb ako RH.
> RH je tiez dostatocne user-frendly .
>
> SOva

Tez se pripojuji. K plne spokojenosti provozuji RH 7.1 a to jak na nekolika
serverech tak na testovacich strojich a nekolika workstationech. S zadnymi
problemy jsem se nesetkal. Proste to nainstaluju, reboot a jede to. Na
serverech je to vetsinou jen zakladni instalace a hodne veci si kompiluju
sam. Na workstationech se spokojim s rpm balicky.

                Pavel Rauš

                www.pcsvet.cz       www.cpan.cz