Nejaka hezka distribuce...

Jan Matis matis na hq.sk
Neděle Říjen 28 23:07:43 CET 2001

> Uplne suhlasim. Mam uz RH 7.2 a tiez je bez problemov a paci sa mi viac ako
> Mandrake. Mandrake na mna urobil dojem nedorobeneho resp. malo otestovaneho
> systemu. Myslim, ze obsahuje ovela viac chyb ako RH.
> RH je tiez dostatocne user-frendly .
Nedorobeneho resp. malo otestovaneho ...
Mate aj nejaku vlastnu skusenost alebo je cely vas nazor polozeny na
nedavnom flame ktory zacal povecme isty nemenovany kolega ?

Toto strasne neznasam ked si nikto nezvazi slova ktore posle na mailing
list a potom sa X inych ludi rozhodne ze vzhladom na to ze "tomu" sa to
zhulakalo a dosahalo FS tak ten system je nedorobeny. Ale to ze v ramci
toho flamu "onen" chlapik sam prisiel na to ze to nieje tak celkom vina
MDK ale ze sa rovnako pri "sahani" na USB sprava aj vanilla kernel uz
takmer nikto nezavnimal. Len je skoda ze dotycny cloviecik nezarypal do
SuSE. Pavel by mu urcite dost enegricky povedal co si o tom mysly. A tiez
je skoda ze sam seba nepovazujem za autoritu a neodvazujem sa znadat
niekomu o kom si vecsina ludi mysli ze je jeden z naj SK guru na Linux do
zbrklych sasov.

Ach joj. Plz no flame a ak tak na moj sukromy e-mail.

Jan Matis