prosba o doporuceni distribuce pro emulator xtermu

Vladimir Sovic sova na upc.uniba.sk
Sobota Říjen 27 23:52:09 CEST 2001

Ja doporucujem Debian 2.2r3 - Potato. Nemesti sa? To nieje pravda.
Mne sa podarilo rozbehat Debian 2.2r3 s jadrom 2.2.19 na 386 s 8 MB RAM a
50M diskom.
Samozrejme standartnym instalatorom sa to neda( ten chce min 100MB), tak som postupoval takto.
Pripojil som si ten 50MB disk k inemu linuxu, vytvoril ext2 particiu,
naformatoval. Potom som na ten disk rozbalil subor z debianovskych
instalaciek, tusim sa volal base.tgz, v pohode sa to tam zmestilo, nieco som
potom z toho vyhadzal, vytvoril som 8 MB swapovaci subor, upravil som
startovacie skripy, nakopiroval som vopred pripravene jadro (bez modulov,
vs. som dal do jadra bez podpory modulov, potom sa mozu vymazat utility na
praacu s modulmi) a teraz to fici ako linuxova terminalka.
Je tam ssh client, telnet, lynx, links, joe , 5MB free na disku a bezi to
upne super.

Ak chces, tak to iste mozes urobit aj s FAT pomocou UMSDOS, ale
nedoporucujem. System sa sprava menej stabilne.

--

SOva

 Vladimir Sovic, sova na upc.uniba.sk , 0903 328 409