prosba o doporuceni distribuce pro emulator xtermu

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Neděle Říjen 28 21:21:37 CET 2001

Podarilo se mi nalezt http://www.solucorp.qc.ca/xterminals/. Je to naprosto
cool, byt jsem puvodne zrovna netouzil po nfs rootu  ... nicmene napr. pro
ucebnu je to idealni reseni.

Nicmene mam tu jeden problemek, treba mi nekdo poradite:

Nabootuji jadro z diskety, to si namountuje nfs root (oboje z osvedceneho
rh6.2).
Nicmene pri pokusu rozchodit na Xterminalu zvuk mi sndconfig odstreli
sitovku. Vyzkouseno na 2 pocitacich, chova se stejne (NFS server x.y not
responding ... still trying ...).
Zjevne pnpisa ni moc korektni k siti?!

Zvukovky nejake SB16PnP, sitovky 3Com Etherlink III (ISA i PCI)

DIky za jakoukoliv zkusenost

MP