pppd+CHAT & Microcom DeskPortePocket

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Říjen 28 09:30:02 CET 2001

On Sat, 27 Oct 2001, Okřina Miroslav wrote:

> Zdravim a pozdravuji.
>
> Snazim se rozchodit dialup pripojeni v RH 7.1 podle HOWTO s CHATem a PPPDem
> :).
> CHAT vytoci cislo, za chvili obdrzi CONNECT a ocekava Login nebo ogin, ale
> misto jednoho nebo druheho prijde jen kupa nesmyslnych znaku ..co je spatne
> ?protokol, modulace, nebo linux neumim s timto modemem chodit ? Rychlost
> jsem v konfiguraku nastavil na 115200 nebo tak nejak, coz by mela byt
> maximalni rychlost kterou se muze pripojit, nebo se pletu ?

Pletete - to je rychlost portu, ale tak rychle se v životě na
normální lince nespojíte. :-(

> Tak ci onak jsem rychlost menil a nakonec odstranil uplne, ale bez vysledku
> ...porad zadna slusna odezva, jen kupa balastu.
>
> Diky za nakopnuti
>
> S pozdravem Okrina Miroslav

Já spojení k internetu vytvářím pod RH linuxconfigem je to pohodlnější,
než vše psát, potom jenom doladím jednotlivé soubory a je to OK.

Nebo skuste wvdial atd.....

Z vašeho mailu stejně nikdo nepozná kde máte chybu, křištálové koule
nemáme.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne