pppd+CHAT & Microcom DeskPortePocket

Okřina Miroslav m.okrina na tiscali.cz
Neděle Říjen 28 12:43:42 CET 2001

> Pletete - to je rychlost portu, ale tak rychle se v životě na
> normální lince nespojíte. :-(

> Já spojení k internetu vytvářím pod RH linuxconfigem je to pohodlnější,
> než vše psát, potom jenom doladím jednotlivé soubory a je to OK.
>
> Nebo skuste wvdial atd.....
>
> Z vašeho mailu stejně nikdo nepozná kde máte chybu, křištálové koule
> nemáme.

Tak tak, ja vim, tady je ten script.

pppd connect 'chat -v "" "ATZ" "" ATDP0971100811 CONNECT "" ogin:
your_username word: your_passwd' /dev/ttyS0 modem

CONNECT mam, ale ogin string neprijde, modem prijima data, ale nejsou
smysluplna a pak to zdechne na timeout. Kazdopadne dik, zkusim linuxconf a
nebo jine howto.

Okrina Miroslav alias CRITTER