Ma vubec NVIDIA funkcni ovladace?

Martin Koníček konference.markon na atlas.cz
Neděle Říjen 28 13:15:36 CET 2001

Zderavim vsechny v konfere.

Tak jsem si chtel do Manraka 8.0 nainstalovat ovladace od nVidia. Nejdrive jsem zkusil RPM, ty byly nefunkcni a poskozene, takze to jsem vzdal...

Jako laik se zakladnimi programatorskymi znalostmi jsem se tedy rozhodl zkompilovat jadro a stahnout si zdrojaky v TARu. Po jejich stahnuti a instalace dle manualu, vcetne toho, ze jsem si nainstaloval kernel source a prikaz make jsem zkusil jednoduse napsat make.

Ale vyhodilo to chub, ze chybi soubor nv-ids.h nebo tak nejak. Protoze o C vim par absolutnich zakladu, tak jsem si prohledl zdrojaky a tam bylo odkazovano na dany soubor. V baliku ovsem vubec nebyl! nevi nekdo, kde se daji sehnat funkcni ovladace od nVidia, kdyz ne na jejich strankach?

Jedna se mi ale o zdrojaky, protoze z binarky jsou pry nejak problemy a zdrojak je proste jista cesta...

Diky vsem, jo neposilejte mi ovladace na mail, staci pouze nejaky link, ktery se mi nepodarilo najit. Na jednech strankach, kde byl totiz navod byl nefunkcni link, coz je docela podstatny problem...

--
Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--