Ma vubec NVIDIA funkcni ovladace?

David Tok theo na coolnet.cz
Neděle Říjen 28 14:35:49 CET 2001

On Fri, 26 Oct 2001, Martin Koníček wrote:

:Zderavim vsechny v konfere.
:
:Tak jsem si chtel do Manraka 8.0 nainstalovat ovladace od nVidia.
:Nejdrive jsem zkusil RPM, ty byly nefunkcni a poskozene, takze to jsem
:vzdal...
:
:Jako laik se zakladnimi programatorskymi znalostmi jsem se tedy rozhodl
:zkompilovat jadro a stahnout si zdrojaky v TARu. Po jejich stahnuti a
:instalace dle manualu, vcetne toho, ze jsem si nainstaloval kernel
:source a prikaz make jsem zkusil jednoduse napsat make.
:
:Ale vyhodilo to chub, ze chybi soubor nv-ids.h nebo tak nejak. Protoze o
:C vim par absolutnich zakladu, tak jsem si prohledl zdrojaky a tam bylo
:odkazovano na dany soubor. V baliku ovsem vubec nebyl! nevi nekdo, kde
:se daji sehnat funkcni ovladace od nVidia, kdyz ne na jejich strankach?
:
:Jedna se mi ale o zdrojaky, protoze z binarky jsou pry nejak problemy a
:zdrojak je proste jista cesta...
:
:Diky vsem, jo neposilejte mi ovladace na mail, staci pouze nejaky link,
:ktery se mi nepodarilo najit. Na jednech strankach, kde byl totiz navod
:byl nefunkcni link, coz je docela podstatny problem...

toto je postup, ktery me 100% funguje na RedHatu, takze nevim jestli bude
OK in a Mandraku:

ftp://ftp.nvidia.com/pub/drivers/english/XFree86_40/1.0-1541/
soubor: NVIDIA_GLX-1.0-1541.tar.gz
-- staci rozbalit a napsat make - instalace GLX driveru do Xek
soubor: NVIDIA_kernel-1.0-1541.tar.gz
-- staci rozbalit a napsat make - vytvori modul pro jadro, nainstaluje ho
   a upravi modules.dep

Pak jeste v jadre by mela byt podpora agp, pripadne nastavene Xka tak aby
vyuzivaly podporu agp z nvidiackeho modulu.

-- david tok