Sound Blaster PCI 128

Sparkhawk Petr_Stojan na centrum.cz
Neděle Říjen 28 19:51:30 CET 2001

Dobroslav Tyrkas wrote:

> Z KDE mi nejdou přehrávat žádné zvuky, Linux asi neví, že je na mém počítači
> SoundBlaster PCI 128. Jakým způsobem lze nainstalovat ovladač? V konferenci
> jsem se dozvěděl pouze, že pro Linux se jeví jako Ensoniq ES1370, nebo
> ES1371, ale postup zprovoznění je mi zatím tajemstvím.
> Předem dík za ohlasy.
>
> Dobroslav Tyrkas

Neni nastavena sound pro jadro. V prik. radku napsat "setup" a vybrat  Sound
Card Configuration. Dal uz je to potom easy. Snad jen poznamka, tyhle karty (SB
PC i 128) maji byt dedtekovany jako ES 1370, presto ypustim pouze 1371, a to je
problem. Wav. hraje pouze v 8-bitu. Nevim, jak to rozchodit na 16-bits.
Co s tim - I dont know.