Sound Blaster PCI 128

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Úterý Říjen 30 13:24:07 CET 2001

Naposled: jsou dva moduly: es1370 a es1371, pro jeden z nich sndconfig chodi a pro jeden z nich ne. Ktery pouzit se pozna z vypisu PCI zarizeni, je k tomu dokonce help pri konfiguraci jadra. Ty karty opravdu nejsou stejne, treba ja mel kartu s mic-in, line-in a 2x line-out (predni a zadni bedny), jine karty prodavane pod stejnym nazvem maji vystup jen na dve bedny. Lisi se i ten pouzity chip. Ted mam SB Live 5.1, takze uz nemuzu overit, kterou z tech dvou typu SB PCI128 jsem mel. Howgh.