Problem mejl serverem

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Říjen 28 20:44:43 CET 2001

> jako mejl server pouzivam Qmail. Mohli byste mi prosim nekdo poradit?

  Zkousel jste to hledat? Neptam se proto abych Vam ukazal, ze jste "blbej",
ze jste zacatecnik, ale ptam se proto, aby jste se Vy i ostatni naucili
pouzivat dokumentaci, vyhledavace, atp. Urcite by jste si mel precist minimalne
nejakou knihu, clanek o dane problematice, tzn. MTA, domeny, mail relay, ...
a az si to prectete tak mate nekolik dalsich moznosti ...

  a) podivat se do dokumentace qmailu, urcite o tom bude zminka

  b) vyuzit nejakeho vyhledavace, treba www.google.com

     do formulare jsem napsal cast vasi zpravy a to '553 sorry that domain'
     a nechal jsem hledat a v nekolika prvnich vysledcich jsem nasel odkaz
     na

     The qmail newbie's guide to relaying
       http://www.palomine.net/qmail/relaying.html

     kde Vam to vysvetli.

  V pripade, ze vyse uvedene zkusite vice krat a budete neuspesny, tak se
obratte na konferenci sendmail na linux.cz (viz Meta-FAQ ci www.linux.cz), kde
se resi problemy ohledne MTA (Mail Transfer Agent) ...

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/