pripojovani cd s vlozenym audio diskem

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Pondělí Říjen 29 00:30:17 CET 2001

 PJ> porovnat
 PJ> obsah
 PJ> pokazde

 PJ>   to už bych zde nevytahoval, před měsícem (nebo dvěma) tu proběhl
 PJ> thread, který se o tom zmiňoval... (byla to pěkná přestřelka :)))

Ja jsem byl jednim ze strelcu, ale chtel jsem poukazat na to, ze
jednoduchy soft, ktery nema zadne nastaveni budi mene duvery nez treba
audiograbber ve kterem si mohu nastavovat parametry jitter korekce a
tim doladit chybovost jiz z principu chyboveho media. S dobre
nastavenym audiograbberem je vysledkem vzdy stejny soubor s cdfs tomu
tak nemusi byt.

Petr

... Pratele prichazeji a odchazeji, nepratel pribyva.