Ma vubec NVIDIA funkcni ovladace?

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Říjen 28 21:06:22 CET 2001

> Ja mam nVidiu (GeForce2- 32MB) a RH7.2 = instalace probehla OK a Xka bezi
> bez viditelnych problemu.

  Tak to mozna nebezi akcelerovane, resp. 3D akcelerace ... Co mate za ovladac
v XF86Config?

> Jen kdyz spustim nektere hry v RH7.2 pribalene (Chromium, TUX Racer) tak
> tyto bezi
> velmi pomalu (cpu na 100%).

  V tom pripade nemate zaveden binarni modul, nemate spravny ovladac v
XF86Config (nv != nvidia), ...

> Netusi nekdo v cem je problem (nebo jak se k nemu dobrat) ?

  Jednoducha odpoved: problem je v tom, ze NVidia nevyda specifikaci na ty
svoje karty a ovladac dodava ve forme polobinarniho modulu, takze Vam na to
muzu sdelit, ze to bude fungovat poradne, az bude specifikace ci jina hodnotna
pomoc od NVidie. Nekdy minuly tyden jsem cetl prispevek od Alana, v kterem
zminoval, ze mu NVidie rekla duvody proc to nevyda, ze se mu to sice nelibi,
ale ze je z duvodu informaci ktere mu podali, chape. A rada? Kupte si poradnou
grafickou kartu (treba Matrox, ...) a budete mit po problemech.

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/