Ma vubec NVIDIA funkcni ovladace? - MATROX is better ?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Neděle Říjen 28 21:13:27 CET 2001

Dne ne 28. říjen 2001 21:06 Robert Vojta napsal(a):
> z duvodu informaci ktere mu podali, chape. A rada? Kupte
> si poradnou grafickou kartu (treba Matrox, ...) a budete
> mit po problemech.

o matroxu G550 uvazuju, ma to cenu ?

ma to "jen" 32MB, umi to sice dualhead a ma to i linuxovy
drivery. Ale zajima me, jak je na tom vykonostne.  Nechci
gamesit, linux mam na praci a woken jsem se zbavil uz pred
trema lety.

Samozrejme, ze na webu se o tom neco napsalo, ale zase
radeji dam na osobni zkusenosti lidicek z konfery.

					z.P.