Jan namapovat tlacitka 5,6

Zdenek Sebesta mach na internet.sk
Neděle Říjen 28 22:47:38 CET 2001

Robert Vojta wrote:

>   Co na ty tlacitka chcete namapovat? Scrollovani? Spousteni aplikaci? Co?

Omlouvám se,
budu konkretní.
Scrolování (tl. 4 a 5) je OK, ale na myši mám další 2 tlačítka a zdá se mi
hřích je nevyužít. xmodmap -pp mi vrací (správně) 6 tlačítek (dal jsem
Cptions Buttons 6 do XF86).
Na tyto dvě volná tlačítka bych rád něco pověsil - ať už spuštění aplikace
a nebo spíš práci s okny - minimalizování, maximalizování. Jinými slovy, po
stisknutí onoho, ať to pošle třeba F11, F12.
Všude jsem se dočetl max. o prohození tlačítek pro leváky 123->321 ale jak
něco dát na tl. 6 to nevím. Asi přes ten .Xdefaults - hnedka to zkusím.
V každém případě dík.
--
-mach-