Jan namapovat tlacitka 5,6

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pondělí Říjen 29 10:29:54 CET 2001

> Scrolování (tl. 4 a 5) je OK, ale na myši mám další 2 tlačítka a zdá se mi
> hřích je nevyužít. xmodmap -pp mi vrací (správně) 6 tlačítek (dal jsem
> Cptions Buttons 6 do XF86).

  To je hezky, ze Vam `xmodmap -pp` vraci (spravne) 6 tlacitek ... Mne jich
tam bude vypisovat treba 8, ale reaguje Vam na ty tlacitka xev? Pustte si v
terminalu 'xev' a zkuste cvicne zmacknout leve tlacitko at vidite co by to
zhruba melo napsat a pak si zkuste ty zbyle tlacitka a tipuju, ze tak na 99.9%
se Vam nic neobjevi.

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/