Ma vubec NVIDIA funkcni ovladace? - MATROX is better ?

Daniel Smolik marvin na sitour.cz
Neděle Říjen 28 23:52:37 CET 2001

Zdenek Pizl wrote:

> o matroxu G550 uvazuju, ma to cenu ?
>
> ma to "jen" 32MB, umi to sice dualhead a ma to i linuxovy
> drivery. Ale zajima me, jak je na tom vykonostne.  Nechci
> gamesit, linux mam na praci a woken jsem se zbavil uz pred
> trema lety.
>
> Samozrejme, ze na webu se o tom neco napsalo, ale zase
> radeji dam na osobni zkusenosti lidicek z konfery.

IMHO matrox na tom neni o moc lepe nez NVidia. Vykon
nedokazu posoudit, ale ovladace na takove ty vylepsenicka
 jako Tv-out, flat atd. jsou podporovany  jen pro G400. Ja
mam 450 a mam smulu. Zdrojaky sice jsou, ale ne od vseho.

									Dan

--
Daniel Smolik
Sitour spol. s r.o.