RPM - dependencies

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pondělí Říjen 29 02:50:04 CET 2001

> Diky, instalacni prirucku mam, --dbpath vyzkousim. Me se Xka podarily
> doinstalovat (na zakladni distribuci), ale chtel jsem doinstalovat KDE
> 2.1.1 (od kde.org) no a to neni v mych silach, nebot to chce
> dalsi a dalsi
> files. Idiotskou metodu nainstalovat uplne celej RH6.2, tj. 1,5GB
> opatchovat a pak instalovat to se mi nechce.
> zdravi
> Pavel Hecht

Nerikam, ze by nebylo v mých silach si dohledat potrebne dependencies,
ale na stroji
kde jsem potreboval doinstalovat Xka na zakladni instalaci tak jsem
jeste nemel nic moc
nastavene, tak mi prislo rychlejsi a efektivnejsi udelat novou instalaci
- doufam, ze to
neni pozustatek z pouzivani ms windows :-). Jak rikas, nechtelo se mi se
norit do
dohledavani dalsich a dalsich dependencies. Myslim, ze by si takova
distribuce jako
je RH zaslouzila najaky nastroj,ktery by automaticky resil zavystlosti
pri instalaci novych balicku z distribuce. Vzdyt pri instalaci si
instalacni program po vyberu balicku sam potrebne dependencies dohleda,
takze  proc nejaky takovy nastroj v distribuci neni, kdyz v instalatoru
neco takoveho existuje - to je dotaz na tvurce distribuce :-)
Jinak se mi RH velice libi ale je potreba si pri instalaci dobre
rozmyslet co vse nainstalovat.

pekny den rm