ORINOCO -uuua??? :)

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pondělí Říjen 29 11:53:28 CET 2001

Roman DAVID <rdavid na danet.cz> napsal(a):

> Jo holt promiskuitni mod :-)
> Vzhledem k tomu , ze vetsina techto bezdratovych
> zarizeni byla vyvinuta jako nahrada misto ethernetu
> po kabelech, tak dedi i vetsinu vlastnosti.
>
> Navic je to "vlastne jen radio", tudiz je logicke,
> ze vysilani muze zachytit i nekdo jiny, nez pro koho
> je urceno (zejmena mate-li shodny HW).

ja ale myslel ze karta "se bavi" jen s ostatnimi se stejnym ESSID
(pokud se ji jinak nepomuze;).  Tezko nekdo bude mit stejnu sit...

> Sifrovat vlastni provoz by mohlo pomoci...

no, priznam se ze to me neni moc jasny - muzou se nastavit klice (dokonce 4) -jeden je def. pro
odchozi pakety a z ostatnich se pri prijmu vybira dle potreby ??? (tj kdyz se nepodari rozkodovat
prvnim ci jak ??) ...samozrejme ze ty cizi pakety vidim dal i kdyz jsem zadal klic.

Sorry ze s tim otravuju, ale tohle jsem nikde nenasel. A zkoumani zdrojaku ovladace nepomuze
- to je prece zalezitost firmware karty a WEP protokolu. Ovsem nikde jsem nenasel ani
podrobnejsi popis 802.11b (vcetne rozmneho  vysvetleni proc na nem vlastne nefunguje
bridgovani)

> Nebo zkusit jinou technologii v jinem pasmu s co nejvetsi
> smerovosti. Ovsem ceny s pohybuji okolo 250k Kc a vyse.

Ale jo, problemy 2,5 GHz jsou me jasny...
5,8 GHz dokazem vyrazne levnejc:) -ale me tu slo o princip proc...

JaCi