ORINOCO -uuua??? :)

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Neděle Říjen 28 18:10:42 CET 2001

Jaroslav Cibulka wrote:

> Pripadam si jak blazen. Pustil jsem tcpdump na testovacim compu s orinocem a nahodou jsem
> si vsiml ze vidim i pakety z cizi bezdratove site....

Jo holt promiskuitni mod :-)
Vzhledem k tomu , ze vetsina techto bezdratovych
zarizeni byla vyvinuta jako nahrada misto ethernetu
po kabelech, tak dedi i vetsinu vlastnosti.

Navic je to "vlastne jen radio", tudiz je logicke,
ze vysilani muze zachytit i nekdo jiny, nez pro koho
je urceno (zejmena mate-li shodny HW).

> Mohl by me nekdo prosim nakopnou spravnym smerem
> k vysvetleni a vyreseni problemu???

Sifrovat vlastni provoz by mohlo pomoci...
Nebo zkusit jinou technologii v jinem pasmu s co nejvetsi smerovosti.
Ovsem ceny s pohybuji okolo 250k Kc a vyse.

Roman DAVID