RE: Klonování HDD s Windows - S.O.S.

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Pondělí Říjen 29 12:33:55 CET 2001

Hmm, Norton Ghost by asi byl idealni. Je vyborny i po zhrouceni Windows - za 10-15 minut je mate ze zazalohovane image jako nove ;o), navic umi ty image distribuovat i po siti, staci udelat prislusnou bootovaci disketu. Jinak treba Partition Magic, z free alternativ treba Ranish Partition Manager, oboji ale vyzaduje fyzicky vytahat ty disky z compu a vrazit je do supliku tam, kde uz jsou ty Windows nainstalovany. Event. dd pod Linuxem, to je taky zadarmo. ;o)