OT: Klonování HDD s Windows - S.O.S.

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Říjen 29 14:36:33 CET 2001

On Mon, Oct 29, 2001 at 11:42:23AM +0100, Marek Ol?avský wrote:
> Dobry den,
> potrebuji poradit, jak prenest presny obraz jednoho HDD na dalsi. Dostal
> jsem za ukol nainstalovat ucebnu a bohuzel nemam tolik casu, abych
> instaloval kazdy pocitac extra. Mam uz kompletne nainstalovanou 1 zakovskou
> stanici a potrebuji ten HDD rozkopirovat dale. Hardware je vsude identicky a
> presto se mi to neustale nedari. Dekuji za jakoukoliv rozumnou, ucinnou a
> rychlou radu.
>         MaReK

Pouzivame nasledujici:
1) Na klientech bootneme z diskety Linux (potreba je jenom aby poznal sitovku,
   disky a mel netcat, ip se nastavi pres DHCP), pusti se
   netcat (treba nc -l -p 2075 >/dev/hda)
2) Na zdrojove stanici analogicky, az na to, ze tech netcatu pustime
   nekolik mnoho paralelne a naopak netcat z hda sosa.
3) Odchazime domu, nebot mame v ucebne desitkovou sit :-)
4) Rano byva hotovo.

Co by slo vylepsit:
1) Udelat disketu, kde by bylo jenom jadro, setup site a netcat a cele
   se to umelo pripravit do stavu "Listen".
2) Udelat analogickou disketu pro server s tim, ze by to umelo podle
   pripraveneho listu IP adress vsechny obstastnit obsahem disku.
3) Komprimovat a dekomprimovat stream, pripadne ho sifrovat pri prenosu
   (lze suplovat odpojenim privodniho kabelu k routeru :-)).

Otazka paralelizace distribuce tu byla diskutovana pred casem,
pokud vim, k zadnemu rozumnemu zaveru se nedospelo.

Kdybyste pripravil vhodne diskety, mel bych z nich radost :-)

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz