Boot manager - LILO nebo Ranish

Marek Butas MarekButas na seznam.cz
Pondělí Říjen 29 13:46:18 CET 2001

Potreboval bych si ujasnit par veci ohledne bootovani. Nerad bych si
totiz pridelal kvanta prace.

System je zalohovan denne do tarovych souboru. Ty jsou v poradku, v
pripade nouze je rozbalim do druhe (zalozni) partition, upravim
/etc/lilo.conf a /etc/fstab.conf, spustim lilo, nabootuji a jedem.
Potud dobre.

Mam tady ale pozadavek, jestli bych nemohl pouzit Ranish. Chtel jsem
se zeptat na to, jestli se to vyplati? Ranish nebo LILO?

Jeste jedna otazka by byla. Jestli to dobra chapu, tak LILO sedi MBR,
ale konfiguracni soubory ma normalne na partition. Ted situace - neco
se mi stane s partition, kde mam Linux (treba se mi kompletne smaze).
Pokud se nemylim, LILO by melo normalne fungovat ne? Tedy s omezenou
moznosti konfigurace.
Dale ... spadne mi tedy jedna partition, tak nabootuji z druhe, a
pokud zmenim zde /etc/lilo.conf a zadam lilo, promitnou se mi opet
bez problemu nove zmeny v MBR?

Doufam, ze to neni prilis zmatene.

Marek Butas

ps. a diky s pomoci s tarem a hardlinky. Nakonec mi pomohlo pouzit
starsi tar, ktery odstranoval / i z hardlinku ("removing leading /
from hardlinks")

http://www.bilezbozi.cz - doporucuje 0 z 5 kamennych obchodniku!