Boot manager - LILO nebo Ranish

Radek Kotesovec rkotesovec na tinysoftware.cz
Pondělí Říjen 29 13:58:21 CET 2001

> Jeste jedna otazka by byla. Jestli to dobra chapu, tak LILO sedi MBR,
> ale konfiguracni soubory ma normalne na partition. Ted situace - neco
> se mi stane s partition, kde mam Linux (treba se mi kompletne smaze).
> Pokud se nemylim, LILO by melo normalne fungovat ne? Tedy s omezenou
> moznosti konfigurace.
LILO, myslim, fungovat bude, protoze pri bootovani na konfiguracni soubory
nesaha, myslim, ze pote co zmenite soubor lilo.conf, se spousti prikaz lilo,
ktery podle me, upravi MBR
--- ALE MOC JISTE TO NEPISU, to je pouze moje teorie

> Dale ... spadne mi tedy jedna partition, tak nabootuji z druhe, a
> pokud zmenim zde /etc/lilo.conf a zadam lilo, promitnou se mi opet
> bez problemu nove zmeny v MBR?
Dle me teorie jo...
S pozdravem BENET