grabovani TV, editace videosouboru, atd.

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 29 14:47:11 CET 2001

Miroslav Pragl wrote:
: > 3) ktery format videa pouzivat pro nasledne zpracovani? Streamer umi
: > 	cca 10-15 formatu, ale vetsinu z nich (hlavne ruzne *.raw) jsem
: > 	nicim jinym nenacetl. Umim nacist YUV (do mpeg2enc), umim nacist
: > 	AVI/RIFF (do lav2yuv | mpeg2enc), umim nacist AVI/MJPEG dokonce
: > 	snad jde nacist i do aviplay.
:
: xawtv umi nejaka avi - zkousel jste?
:
	xawtv umi AVI/RIFF. Ale jak jsem psal, je zde problem se ztratovosti
obrazku. Nejak to jsem schopen nagrabovat, ale zatim jsem nedosahl toho,
abych spolehlive nagraboval plne 25fps video.
: >
: > 4) jak grabovat zvuk? Primo z bt878 (umi tusim jen mono16, 32000Hz),
: > 	nebo pres zvukovou kartu?
:
: novy bttv by mel umet

	Stereo? Mam kernel 2.4.13-ac3, streamer mi umi nacist pouze mono16.

: > 7) jde grabovat z ATI All-in-Wonder (zobrazovani pres Xvideo
: > mi uz chodi)?
:
: xawtv jste zkousel?
:
	Tam je problem, ze xawtv umi grabovat jen pokud se nepouziva Xvideo
(-noxv). A-I-W ale jede jen pres Xvideo, nebot nema driver v kernelu, ale
jen v XFree86.

-Y.

   The kernel is not there to cover up for usermode programmers inability
to get things right.  It has enough to do covering up for the hardware folk.
(Alan Cox)