grabovani TV, editace videosouboru, atd.

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pondělí Říjen 29 14:58:40 CET 2001

> 	xawtv umi AVI/RIFF. Ale jak jsem psal, je zde problem
> se ztratovosti
> obrazku. Nejak to jsem schopen nagrabovat, ale zatim jsem
> nedosahl toho,
> abych spolehlive nagraboval plne 25fps video.

zaklad je kompromis DISK/CPU - proste takova komprese, aby jeste stihal
procesor ale ne tak nizka, aby nestihal disk

> : novy bttv by mel umet
>
> 	Stereo? Mam kernel 2.4.13-ac3, streamer mi umi nacist
> pouze mono16.

rikam novy bttv, ne novy kernel :-)

> 	Tam je problem, ze xawtv umi grabovat jen pokud se
> nepouziva Xvideo
> (-noxv). A-I-W ale jede jen pres Xvideo, nebot nema driver v
> kernelu, ale
> jen v XFree86.

jojo, All-In-One jsou sunky. Teda lokalni I2C bus je cool, ale bt829 je
relikt