Boot manager - LILO nebo Ranish

Radek Kotesovec rkotesovec na tinysoftware.cz
Pondělí Říjen 29 16:34:34 CET 2001

No, Ranish neznam, ale myslim, ze pokud budete chtit moznost bootovani vice
jader, tak vam asi Ranish s tutim nepomuze... Jinak, lilo by se konfigurovat
nemelo - lilo je taky boot manager, stejne jako vas ranish... (jenom lilo je
vice prizpusobeno linuxu...)
S pozdravem BENET