Re: Boot manager - LILO nebo Ranish

Marek Butas MarekButas na seznam.cz
Pondělí Říjen 29 15:28:38 CET 2001

> jo

> noo. konfiguracni soubory se ctou pouzi pri spusteni prikazu lilo. Ten si
> pak vytvori soubor, kde je fyzicke umisteni vmlinuz na disku a fyzicky odkaz
> na ten map ma v MBR (zhruba).

> pokud tam nic nenapisete, tak to nabootuje kernel

> jiste. jinak se ani neuskutecni. narozdil od grubu, ktery pokazde cte
> konfigurak z disku. Co  je vlastne Ranish?

Obavam se, ze vse trochu micham dohromady. Ranish Partition Manager
(resp. Advanced Boot Manager) by mel byt nastroj pro spravu oddilu a
boot manager.
Vtip je v tom, ze pokud ho nainstaluji, tak se mi nacpe do MBR a ja
budu muset (pravdepodobne) konfigurovat lilo, ne?
No, budu se snazit zustat u LILa.
MB

Vyberte Vas "Nejoblibenejsi automobil roku 2002 v CR"
a hlasujte na adrese http://www.autoroku.cz. Hlavni vyhra 600 000 Kc!!!