linux na 486 8M ram 100M HD pcmcia xircom

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Pondělí Říjen 29 15:31:16 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, Michal Měšťan wrote:

> nainstalil sem na podobnou plečku deiana (potato). Enom to chce po naběhnutí
> menu bootsrapu skočit do shellu, vyrobit aspoň 16MB (já dal 32MB) swap a
> připojit a pak se dá pokračovat trpělivě v instalaci, jde to spolehlivě ale
> pomalu...
>
> Nebo přendat hhd do jinýho strojku a vrátit... rychlejší řešitelné, ale musí se
> utoho víc přemýšlet.

osvedcilo se vyrobit na hdd partition velikosti budouciho swapu a do
tohoto (zatim ms-dos fs) prostoru pomoci laplinku norton commanderu
nakopirovat loadlin, kernel, drivers.tgz a base.tgz (zkratka debian
boot-floppies). spustit instalaci debianu (stale z dosu; ext2 partition
vyrobit na zbyvajicim miste) a po dokonceni pomoci nfs pres plip
doinstalovat zbytek (ona puvodne ms-dos partition je ted linux swap).
jednoduche, spolehlive , rychle... jen skoda, ze nfsroot nejede pres plip.
nebo uz to nekdo fixnul?

ladis.

ps. ano chapu, neni to _ciste_ linuxove reseni, ale funguje moc hezky.