linux na 486 8M ram 100M HD pcmcia xircom

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Říjen 29 21:49:32 CET 2001

  Uspěl se sériovým kabelem na 486/8MB RAM 300MB Disk.

  Stačilo nainstalovat RH Linux (!) na velký počítač, zabalit celý
disk (kromě /proc :-) do taru, vytvořit initial ramdisk, kde bylo pppd,
mkfs, fdisk, tar, gzip, mkswap, swapon, bash a něco málo navíc, použít
tuto šílenost jako initial ramdisk z DOSu do Linuxu, vytvořit cílovou
partition, nahodit pppd, připojit si vzdálený disky přes NFS a
gunzipovat to.
  Na první pokus mi to po noci práce spadlo na nedostatek paměti, když
jsem přidal 8MB swapu, za tři hodiny to bylo nainstalované. Prosté, ne?

  Ten počítač neměl ani (funkční) disketovou jednotku, nedá se do něj
dostat (resp.dá, ale už se to pak nedá složit), aby si člověk vytáhl
disk.

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan
--