linux na 486 8M ram 100M HD pcmcia xircom

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pondělí Říjen 29 19:04:31 CET 2001

Dano wrote:

> Vie mi niekto poradit nejaku distribuciu linuxu  na 486 8M ram 100M HD
> pcmcia xircom card ethernet+modem bez cd len floppy.
nference o Perlu: perl na listserv na muni.cz

existuje mnoho minidistribuci, doslinux, pygmylinux, nebo si upravit
slackware, dokonce i dragon linux, a pcmcia podporuje i nejaka
distribuce freebsd, neni to primo picobsd, ale existuje jisty upgrade
script, ktery je obsazen na dvou instalacnich disketach.

s xircomkou mam bohuzel spatne zkusenosti, mel jsem jeden z tech
nepodporovanych typu

--
Ondřej Tůma
www.tsystemsweb.cz a www.techworld.cz