Nejaka hezka distribuce...

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Říjen 29 20:00:42 CET 2001

On Sun, 28 Oct 2001 22:07:58 +0000 (UTC), Jan Matis wrote:

: Nedorobeneho resp. malo otestovaneho ...
: Mate aj nejaku vlastnu skusenost alebo je cely vas nazor polozeny na
: nedavnom flame ktory zacal povecme isty nemenovany kolega ?

No, nemenovany kolega alias trafena hus poslal uz pomerne dost
bug reportov. Ta snaha urobit vsetko windozoidne konfigurovatelne
zakonite vyusti do toho, ze to nemaju sancu otestovat na kazdej
moznej konfiguracii. Konkretne ISDN podpora je napr. v dost
tragickom stave - dole vsetko chodi ako ma, ale kto sa to pokusa
konfigurovat ich skriptami a okienkami sa nestaci cudovat.

: A tiez je skoda ze sam seba nepovazujem za autoritu a neodvazujem
: sa znadat niekomu o kom si vecsina ludi mysli ze je jeden z naj
: SK guru na Linux do zbrklych sasov.

Ak teda myslis mna <g>, tak ten mail co si mi poslal hned po mojom
vyleve bol ako co? :-))) Pre ostatnych: rozhodne nie som z tych, ktori
na opravnenu kritiku reaguju urazene a ak citite potrebu vynadat mi,
moj mail poznate...

Zdravi
--
                                  Stano