mutt a format_folder

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Říjen 30 13:53:01 CET 2001

On Tue, Oct 30, 2001 at 12:11:38PM +0100, Robert Vojta wrote:

>   Na muj dotaz se mi ozval jeden clovek co vyviji mutt a ze uz to nekdo chtel
> udelat, ale nejak od toho padlo. Takze jestli pry chci, mam se do toho pustit
> a kdyz se ztratim, tak mi pomuze. Takze se do toho pustim ...

to by byla parada...:)
ja bych to nezvladl.
hmm, je divne, ze ostatnim ten listing vyhovuje - asi maji mene slozek?
nebo to je ve vice adresarich?...kazdopadne diky moc
--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487