mutt a format_folder

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Úterý Říjen 30 15:13:49 CET 2001

On Tue, Oct 30, 2001 at 01:53:01PM +0100, Petr Vanek wrote:
> hmm, je divne, ze ostatnim ten listing vyhovuje - asi maji mene slozek?
> nebo to je ve vice adresarich?...kazdopadne diky moc
Proc?
Mam alespon padesat slozek.
Nektere jsou normalne podle jmen a ostatni vznikaji tak, ze procmail
do nich haze konference.
Ty s konferencema mam oznacene v .muttrc a prohlizim jenom ty, kde je
mail. Jinak me nezajimaji.

skim
  Michal "sKim" ©paček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Linux