Boot manager - LILO nebo Ranish

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Úterý Říjen 30 18:53:42 CET 2001

DD,
,+---[ Dne pondělí 29. říjen 2001 15:28 Marek Butas napsal(a) ]---+'
|  > jiste. jinak se ani neuskutecni. narozdil od grubu, ktery pokazde cte
|  > konfigurak z disku. Co  je vlastne Ranish?

Ranish Partition Manager je program na správu disků, cosi jako fdisk v
textových oknech. Je součástí např. XOSL (http://www.xosl.org)

|  Obavam se, ze vse trochu micham dohromady. Ranish Partition Manager
|  (resp. Advanced Boot Manager) by mel byt nastroj pro spravu oddilu a
|  boot manager.
|  Vtip je v tom, ze pokud ho nainstaluji, tak se mi nacpe do MBR a ja
|  budu muset (pravdepodobne) konfigurovat lilo, ne?
|  No, budu se snazit zustat u LILa.

Pokud nainstalujete XOSL s podporou Ranish Partition Manageru, tak se uloží
do MBR, před tím zazálohuje to, co bylo v MBR. Doporučuji spíše nainstalovat
lilo do prvního sektoru disku a pak použít XOSL, který ho jednoduše najde.

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz