grabovani TV, editace videosouboru, atd.

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Úterý Říjen 30 19:23:13 CET 2001

> 1) umi alevtd cestinu v teletextu? Vsichni porad tvrdi,
> ze alevt je to nejlepsi, co v teletextu umime, ale IMHO
> alevt nedosahuje ani poloviny toho, co umi zapping (a ten
> jeste navic vypada lepe).

Umi cestinu.

> [...]
> souboru, aniz by to ztracelo obrazky? Zkousel jsem
> bttvgrab, ten jel tak 15-19fps (televize ma tusim 25
> pulsnimku/s). Pak jsem zkousel streamer (z baliku xawtv),
> ten se priblizoval 20fps ve vetsine formatu, pak jsem
> zkusil format YUV (-f 4mpeg), a tak jedno ze tri spusteni
> mi grabuje se ztratou 1 ramce za nekolik vterin, jinak
> taky tak 20fps. Mam pocit, ze to nejak zavisi na tom, do
> jake faze systemoveho casovace se zrovna trefim. V xawtv
> si dokonce ani nemuzu vybrat format grabovaneho videa
> (jen AVI/RIFF nebo jednotlive PPM soubory).

Nejlepsi je nuppelvideo

> 3) ktery format videa pouzivat pro nasledne zpracovani?
> Streamer umi cca 10-15 formatu, ale vetsinu z nich
> (hlavne ruzne *.raw) jsem nicim jinym nenacetl. Umim
> nacist YUV (do mpeg2enc), umim nacist AVI/RIFF (do
> lav2yuv | mpeg2enc), umim nacist AVI/MJPEG dokonce snad
> jde nacist i do aviplay.

Nuppelvideo umi divx, opendivx, mpeg, mov

> 4) jak grabovat zvuk? Primo z bt878 (umi tusim jen
> mono16, 32000Hz), nebo pres zvukovou kartu?
>
> 5) ktery program pouzivat pro nasledne zpracovani? Nechci
> od toho nejake zazraky, ale hodilo by se aspon umet
> vystrihat reklamni bloky. Uplne idealni by bylo, kdyby se
> k tomu daly dopsat nejake vlastni filtry (treba filtrovat
> podle loga televizni stanice, ktere se v reklamnim bloku
> nevysila).

bcast2000

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://dione.zcu.cz/slovnik/ ; http://www.sendme.cz/tex

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."