MRP Video system od MRP Slusovice

Oto Buchta tapik na neo.cz
Středa Říjen 31 11:22:25 CET 2001

Dne čt 25. říjen 2001 21:03 Milan Šorm napsal(a):
> Soucasti naseho systemu bezkontaktni identifikace ve skole bude i
> videosystem od MRP Slusovice. Ten je staven na MS Windows98. Firma odmita
> jakoukoliv formu spoluprace, kdy bychom si podle jejich specifikace
> vyvinuli ovladac, ktery by oni mohli prodavat. Proste system chteji jen na
> tedch Windows. Ja ho ale potrebuju na Linux. Nemate nekdo s jejich systemem
> zkusenosti ? Da se nejak napsat linuxovej ovladac kdyz budu mit PCI kartu a
> Win98 driver ? Poradite nekdo kde zacit ?

No, jak bych ti to tak rekl, nejjednodussi je napsat si to cele sam. Vim
hodne o vyvoji tohoto konkretniho produktu, takze vim, ze ac je to system
kvalitni, jeho preportovani na cokoli jineho je nerealne. Vetsina veci je
desne zadratovana a vyuziva obcas i chyb v systemu ci malo zdokumentovanych
featur.
Vetsinu cinnosti dela software a ve skutecnosti byly zasadni problemy pri
prechodu na jine karty.

Takze mate Milane tri moznosti: pouzit jiny software, pouzit jiny OS, napsat
si to sami. Takze stojite pred rozhodnutim bud MRP Video ano nebo ne. Jine
rozhodnuti tady neni. Pokud bylo rozhodnuto ze ano, pak vzhuru do stavby
Win98 serveru :-)))))))))

A co se tyka MRP - pro ne je i problem preportovat na Linux veci psane v
Delphi. Ten problem se jmenuje maly Linuxovy trh => nenavratnost investice.
Co ja jsem se jenom nahucel do majitele firmy MRP...
--
Oto 'tapik' Buchta