MRP Video system od MRP Slusovice

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 31 13:25:25 CET 2001

On Wed, 31 Oct 2001, Oto Buchta wrote:

> A co se tyka MRP - pro ne je i problem preportovat na Linux veci psane v
> Delphi. Ten problem se jmenuje maly Linuxovy trh => nenavratnost investice.
> Co ja jsem se jenom nahucel do majitele firmy MRP...

Tady je podle meho zakopany pes:
Tu spiralu, ve ktere jsou uzivatele Linuxu a produkty, musi nekdo
nastartovat, firmy porad cekaji az bude velky zajem, uzivatele porad
cekaji, az bude kvalitni a dostupny software.

Ja vidim sanci v tom firemnim sektoru, pokud nabidnu neco na Linux a bude
to aspon trochu kvalitni, tak mohu s tim produktem "obsadit" trh a pak uz
to muze byt velmi zajimave.

Prikladem budiz "Velka Modra", ktera nabizi reseni pro Intranety, Sun
chysta se StarOffice take velkou akci.

Porad me ale chybi neco vyrazneho v CZ, co by se ujalo jako referecni
aplikace ci pripad nasazeni, co by se dalo pouzit pri argumentaci.
Mam na mysli nejake ucetnictvi/skladove hospodarstvi atd.

Argumentace o male navratnosti je jednoducha z pohledu soucastnosti, ale z
pohledu budoucnosti, kdy dany software muze velmi dobre najit uplatneni,
vyvojari ziskaji zkusenosti, lze k tomu nabidnout dalsi sluzby je myslim i
v dnesni neradostne dobe porad nadejna.

R.V.