a2ps a chybny vystupny subor ps?

Jozef Megyesi jozo na telematic.sk
Středa Říjen 31 12:33:43 CET 2001

Zdravim,
mam problem s programom a2ps (uz od RH 7.1, teraz pouzivam RH 7.2), konkretne
ide o vysledny 'ps' subor. Ghostscript a aj tlaciaren, vypisu chyby.
Trochu som pozeral vysledny subor(vobec sa v nom nevyznam, ale), trochu z jeho
obsahu:
povodny ps:
% Initialize page description variables.
/sh 595 def
/sw 842 def
/llx 24 def
/urx 818 def
/ury 571 def
/lly 24 def
/#copies 1 def
/th 15,000000 def
/fnfs 11 def
/bfs 8,005733 def
/cw 4,803440 def
mnou upraveny ps:
[...]

nahradil som "ciarky" "bodkami", a tento subor uz isiel v pohode spracovat

Ma este niekto iny problem s a2ps, alebo ja mam nieco zle(asi tato moznost).
PS: a2ps z RH 6.1CZ mi funguje v pohode aj v RH 7.2

Dakujem,
J. Megyesi

Daląí informace o konferenci Linux