a2ps a chybny vystupny subor ps?

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na oku-st.cz
Středa Říjen 31 12:54:58 CET 2001

Dobrý den

Ing.Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz
idc na oku-st.cz

>mam problem s programom a2ps (uz od RH 7.1, teraz pouzivam RH 7.2), konkretne
>ide o vysledny 'ps' subor. Ghostscript a aj tlaciaren, vypisu chyby.
>Trochu som pozeral vysledny subor(vobec sa v nom nevyznam, ale), trochu z jeho
>obsahu:
>Ma este niekto iny problem s a2ps, alebo ja mam nieco zle(asi tato moznost).
>PS: a2ps z RH 6.1CZ mi funguje v pohode aj v RH 7.2

Pokud si pamatuji, mě Ghostscript při tisku souboru a2ps padal na RH 7.1 a bylo to způsobeno tím,
že a2ps obsahoval nějaký patch pro japonštinu - pokud jsem ho překompiloval bez tohoto patche, normálně
začal fungovat. Byly na to nějaké stížnosti v Bugzille - problém s locales.

RH 7.2 jsem si zatím stačil pouze nainstalovat ale a2ps jsem ještě nezkoušel - snad se to podaří
dnes odpoledne.

Je výstupní soubor .ps špatně když nastavíte LANG=C ?