rh7.2 a upgrade kernelu z up2date

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Středa Říjen 31 11:46:32 CET 2001

Prosim o radu.
Nainstaloval jsem RH2 na ext3. Pote jsem (up2date) upgradnul kernel - a
reboot byl DOOST bolestivy. Napadla mne absence podpory ext3 v novem
kernelu, nicmene boot padl na fsck vfat (!), pote (ctrl-c) se rozjel a padl
nekde na sitove vrstve, nakonec se asi po 15 minutach opet rozjel, i root se
zRWoval ale absence hlasek v /var/log to vypadalo jakoby ext3/jbd nabehlo az
z modulu na disku, ne z initrd. Pouzivam Grub, konfiguraci jsem snad upravil
dobre (ac je grub v rh7.2 defaultne, rpm kernelu nejak tvrdosijne pousti
lilo).

Stahnul jsem teda i zdrojaky noveho kernelu, peclive do nej integroval cely
ext3, vfat, nfs ... stejny problem.

Mate nekdo podobne zkusenosti? Asi jsem neco prehledl - treba ext3 z
nejakeho duvodu MUSI byt jako modul (initrd)?

Dekuji

MP