rh7.2 a upgrade kernelu z up2date

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 31 13:29:44 CET 2001

On Wed, 31 Oct 2001, Miroslav Pragl wrote:

> Prosim o radu.
> Nainstaloval jsem RH2 na ext3. Pote jsem (up2date) upgradnul kernel - a
> reboot byl DOOST bolestivy. Napadla mne absence podpory ext3 v novem
> kernelu, nicmene boot padl na fsck vfat (!), pote (ctrl-c) se rozjel a padl
> nekde na sitove vrstve, nakonec se asi po 15 minutach opet rozjel, i root se
> zRWoval ale absence hlasek v /var/log to vypadalo jakoby ext3/jbd nabehlo az
> z modulu na disku, ne z initrd. Pouzivam Grub, konfiguraci jsem snad upravil
> dobre (ac je grub v rh7.2 defaultne, rpm kernelu nejak tvrdosijne pousti
> [...]

Je to trochu mimo, ale z vicemene stejnych duvodu, tj. vice problemu jak
uzitku je ve vychozim stavu zakazana aktualizace kernelu v distribuci
Mandrake pres nastroj MandrakeUpdate. Cili kdo potrebuje aktualizovat
kernel, musi to udelat rucne.

I kdyz jsou pomocne nastroje stale sofistikovanejsi, stejne se nikdy
nepodari do nich implementovat vsechna mozna osetreni chyb, ktera mohou
nastat a vysledky jsou potom velmi necekane.

R.V.