OT: Linux ve zdravotnictvi

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Říjen 31 13:28:59 CET 2001

Dne út 30. říjen 2001 15:56 jste napsal(a):
> [...]
>    ve statni sprave, musim pouzivat MS Office, at chci nebo nechci,
>    cili musim pouzivat Windows.
>    (Nebudu se dohadovat na tema "tohle neni pravda". 99% oficialni
>     korespondence chodi ve formatech MS Office a skutecne musim resit
>     jine veci, nez vracet dopisy a zadat o poslani v jinem formatu,
>     pripadne hledat ten spravny konverzni program. A tohle by meli
>     delat uzivatele ??
>     Ne, nezkousel jsem posledni Star Office - a kdyz ctu tady
>     v konferenci o problemech s cestinou, ani na to nemam chut.)
>     Toto neni argument pro Windows, ale pro tlak na organy statni spravy,
No cement, tohle tady nevyresime :-(

> b) pokud nebude spolehliva win32 runtime kompatibilita, co bych asi tak
>    mohl poradit cloveku, ktery si donese CD s programy pro windows,
>    ktere potrebuje k praci ?
A to vcetne BSoD? :-)))
Je take otazkou, zda je opravdu potrebuje k praci a zda neni ekvivalent pro
linux.

> c) zatim mame windows i office v ramci programu MS Select.. to asi brzy
>    skonci, ale ty ceny jsou/byly skutecne prijatelne.
Kdo chce kam, ...
Spolehlivost je taky prijatelna? Dost by mne vydesilo, kdybych na ARO videl
napr. na pocitaci pro monitorovani zivotnich funkci winy

> d) jinak Linux jako jeden server tu bezi. (Aby bylo jasno, nas IS jede
>    na serverech HP 9000/800, HP-UX, takze Linux by na pripojeni stacil,
>    jenze nejen centralnim NISem ziv je uzivatel.)
Bohuzel vas NIS neznam, takze tezko k tomu neco dodat.

> Michal Hajek

Karel Salavec