Problemy s instalaci RH 7.1

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Středa Říjen 31 13:44:40 CET 2001

Vazeni Guruove LINUXu,

mam u sebe server (Compaq Prosignia 300-CPU 75MHz, 80MB RAM, SCSI GB DISK,
SCSI TAPE a SCSI CD-ROM, integrovany radic na bordu Ultra 2 SCSI).
Chtel jsem na nej nainstalovat Linux RH 7.1 a nedari se mi ho tam dostat.
Pokud pustim standartni instalaci, tak mi to skonci hlaskou, ze system nema
dostatek volne pameti.
Pokud postim instalaci s parametrem mem=80M, objevi se tam na konci vypisu
nasledujici radky:
VFS: Cannot open root device "" or 8:41
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 8:41

Nemate prosim nekdo nejaky napad??

s pozdravem
Pavel Vrzal
správce sítě
UNIMONTEX s.r.o.
areál CHEMOPETROL, a.s., DS 18, 43670  Litvínov
TEL: (+420) 35-6165376
GSM: (+420) 602-831483
FAX: (+420) 35-6163246
ICQ: 14486542