libicq, console, tcp

Honza 'Prase' Sindelar sindelaj na merkur.vscht.cz
Středa Říjen 31 13:16:59 CET 2001

Ahoj ve spolek.
Nedari se mi najit konzoloveho klineta pro icq, ktery by pouzival
TCP verzi protokolu. Podle stranek projektu icqlib je protokol TCP
podporovan. (Je to z duvodu problemu se servery mirabilis, zda se,
ze win clienti (pouzivajici TCP) funguji, zkousel jsem i ICQ Transport
v jabberu, zda se, ze take trpi probleme s komunikaci po UDP...)

Druha otazka - ze zcela jineho soudku - Pouzivam program screen k tomu,
abych si mohl prenaset sessions z jednoho terminalu (pocitace) na jiny.
Pro pripojovani na stroj s tou screenou pouzivam ssh a agenta.
Jenze po odpojeni teminalu a opetovnem pripojeni z jineho se zmeni
environment - jde mi zejmena o promenne SSH_AUTH_SOCK, XAUTHORITY,
DISPLAY, SSH_TTY apod. Screen ma ovsem tyto promenne nastavene od
sveho spusteni. Man screen napovida, ze existuje prikaz setenv
(screenu, nikoli shellu), ktery nastaveni environmentu umoznuje.
Ale nenasel jsem zpusob, jak toto "skriptovym zpusobem" ucinit
pri priponeni se k odpojene screen session (screen -r). AFAIK
se pri screen -r .screenrc ani nic podobneho nevykonava.

Diky za vas cas.
Jan Sindelar
--
You are a true believer. Blessings of the state, blessings of the masses.
Thou art a subject of the divine. Created in the image of man, by the masses,